Dagens roliga aktiviteter

Hej min son,
idag har vi:
- Tagit tempen och tagit aldevon-sopp.
- Lekt med brandbilen jag tog med till dig från Stockholm.
- Lekt kurragömma med mobiltelefoner (ett sätt att lära dig prata i mobiltelefon och koppla min röst till mitt utseende). Det går ut på att jag ringer upp en av mobilerna som du får och sen så går jag och gömmer mig och du letar och jag ger ledtrådar.) Definitivt en favoritlek tycker du.
- Läst 6-7 böcker.

Sedan var det dags för mig att åka tillbaka. Du gav mig världens största krav och gav mig minst 10 pussar genom gallret. Nu vet jag inte när vi ses nästa gång. Din mamma berättade att hon inte kommer att ta med dig till Stockholm den 3 mars då det är första förhandling i tingsrätten. Det kan komma att dröja.

/M.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0