Ett smärtsamt avsked

Shit. Idag gjorde det verkligen ont att lämna dig och gå till vandrarhemmet / hotellet jag bor på när jag är uppe och hälsar på dig.

Du var väldigt pappig - och ville sitta i famnen och kramas. Och du gav mig en puss genom grinden som ska se till att du att du inte trillar i trappan. Sen satte du du dig på golvet och tittade på mig och gjorde alla möjliga tricks för att visa hur duktig du är, liksom för att jag inte skulle lämna dig. Det fanns en sorg i dina ögon.

Jag sa: Jag kommer i morgon bitti. Så tidigt jag får och kan, min älskade son.

Nu sitter jag på mitt rum och fäller några tårar. Jag kommer i morgon. Så tidigt jag kan.

Kommentarer
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless in Barcelona

så himla rörande.. :-( jag hoppas verkligen att allting löser sig till det bättre för dig & din son!!! kramar

2009-06-18 @ 01:55:07
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0