Två och en halv dag...

Har förflutit sedan jag kom upp hit. Du kände igen mig direkt och gav mig 5 stora kramar på 3 minuter. Och tiden vi tillbringat tillsammans har varit fantastisk.

Vi har:
- Läst 7-8 böcker och 2-3 av dina favoriter hela tre, fyra gånger.
- Badat i badhuset.
- Lekt med bilarna.
Och mycket, mycket mer.

Vi har ungefär 2,5 halv dag kvar innan jag måste åka tillbaka till Stockholm.

Idag ska jag laga middag till oss två - och så ska vi ut och leka i snön. Du är lite kinkig med maten nu - så jag ska verkligen anstränga mig så att det blir gott.

Just nu sitter jag på en restaurang och äter lunch. Du sover middag och vaknar om ungefär 30 minuter.


Vill också skriva att jag verkligen hoppas att du inte märker av den spänning som finns melllan dig och din mamma just nu.
Jag försöker verkligen att fokusera på dig och mig nu när jag är uppe. Och jag får intrycket av att din mamma också anstränger sig för att inte spela ut sina känslor för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0