Jag försökte idag också...

Hej min kära son,
med kärlek har jag startat denna blogg i vilken jag kommer att skriva till dig de stunder jag önskar att jag kunnat vara nära dig, de stunder jag försökt nå dig utan att lyckas. När du kanske en dag läser det här vill jag att du ska veta att jag inte struntade i dig - att jag inte gav upp dig utan kamp.

När inte din mamma idag ville låta mig tala med dig via videotelefon så ringde jag upp farmor istället. Vi pratade om dig med kärlek och om att du en dag även kommer att få vara med oss.

Vill att du ska veta att jag tänker på dig massor, varje dag och varje timme. Det gör vi alla.

Vill också berätta att jag idag har beslutat att gå till rätten för att en gång för alla säkerställa att du får tillgång till mig - att vi får vår egen tid.

Kramar
din pappa (som just nu fäller stora tårar av kärlek och saknad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0