På nattbussen - om en timme ses vi

Min älskade son,
nu sitter jag på natbussen i norra delarna av Sverige Har nyligen pausat till vid ett hotell i Luleå. Passade på att ladda datorn så att jag kunde koppla upp mig och skriva ett brev till dig. 14 timmar tar resan - och jag har lyckats sova i alla fall fem timmar. kommer att vara ganska pigg när jag träffar dig.

Din mamma (som var på bra humör den här veckan och lät mig prata med dig massor) berättade att ni har bastu numera. Och att du och jag kan och får bada. Ser verkligen fram mot det.

Bussen tog jag för flygbiljetterna var väldigt dyra. Och så är jag framme tidigt på morgonen så att vi får två hela dagar tillsammans.

På bussen finns mest pensionärer och äldre människor. De flesta pratar finska. En tant hade köpt en mp3-spelare och lyssnade på reggae, två andra som satt bredvid varandra blev lite kära och pratade och kramades hela natten. Det var lite jobbigt - för jag satt nära och försökte sova.

Jag har med paketet från julafton - som jag visade dig på videochatten.

Snart ses vi! Jag längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0