Om du vore med…

Käre son,
din pappa semestrar i Värmland några dagar nu. Jag försökte få dig lite längre tid under sommaren, men din mamma tillät inte. Hoppas, hoppas att det kan bli verklighet nästa sommar i stället.
 
Om du vore här så skulle vi:
- Leka med din faster och farbror som är 5 respektive 7 år. Men du kommer att träffa dem nästa vecka - och jag visade dem precis bilder på dig.
- Bada bastu och bada i sjön hos pappas gamla barndomskompis Marie. Hon kom alldeles nyss tillbaka och till Värmland från New York. Hon bor egentligen i Stockholm och sa att hon gärna vill träffa dig när du kommer till Stockholm nästa vecka.
- Åka med farfars två sportbilar - en Porsche och en Lotus.
- Fiska.
- Gå i pappas gamla trollskog.
- Leka med din kusin Otto som är ett halvt år yngre än du. Du har faktiskt inte träffat Otto än…

Alla här frågar hur det är med dig. Jag berättar om vad vi gjort i förra veckan och hur bra du är på att springa, klättra och prata. Jag berättar hur kul du tycker det är med bilar och du ibland kan vara ett riktigt busfrö.

kram från pappa
(som precis ska bada bastu med farfar som hälsar att han ser fram mot att träffa nästa vecka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0