Vi skulle egentligen setts snart...

Du är magsjuk - säger din mamma. Det har du varit sedan i lördags.

Nu vägrar hon prata i telefon. Jag har ingen aning hur du mår. Och hon vägrar boka om flygbiljetten. 

Nu var det fyra veckor sedan vi sågs sist. Jag försökte få till ett skype-samtal i helgen, men din mamma tillät det inte.

Käre son, jag är så himla ledsen. Jag saknar dig djupt i hjärtat. Jag är så himla ledsen för att din mamma är så sjuk att hon sätter sina egna känslor före ditt bästa. Hon utestänger dig från din pappa. Jag sitter här och gråter. Gud så ledsen jag är min käre son. Så ledsen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan!

Jag har precis läst igenom din blogg och tårarna rinner längst mina kinder. Jag förstår inte det helvete du går igenom men jag kan baa tänka mig. Jag jobbar med borderline patienter varje dag och vet hur jobbigt det kan vara. Dock så är jag där ca 6 timmar om dagen och kan sedan komma hm till min familj. Jag önskar dig all lycka och hoppas verkligen att allt kommer gå som du vill. Jag lägger till dig i mina favoriter, hoppas det är okej.

Mvh/Lina

2009-06-16 @ 22:18:04
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Pappan.

Tack! För att du läste. Det ger kraft. Nej, det är inte lätt. Och det kommer dröja innan det blir det. Absolut går det bra att du lägger till mig. Var inne på din blogg också! Snygg som fan och bra är den. Skoj!

/Pappan på den här bloggen

2009-06-16 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0