Dags att be en bön

En dryg vecka innan mamman och sonen ska komma ner för  dimper följande ner på mailen.

"Hej igen!
Hur jag än vrider & vänder på det så får jag inte till det. Jag vill därför byta helg med dig så att vi kommer ned 3-6 december istället. Du har ju tidigare bytt helger tex. när din syrra gifte sig så jag hoppas att det går bra."


I flera dagar har jag legat på om att få boka flygbiljetterna. Svar har undvikits och uteblivit - och det enda hon har bett om är att få samordna resan så att TR och umgänge passar ihop. Jag har bett om datum för att boka. Inget svar, förrän det som kom idag kl 13.25.
Det finns heller ingen förklaring till varför hon inte säger sig kunna åka ner. Umgängesdatumet har varit känt i över ett halvår.

Wah… jag blir galen. Så jävla sjukt oansvarigt lilla mamman. Så jävla illa mot vår son. Förstå snälla du. Han saknar sin pappa och hoppar upp och ner av glädje att få se pappa när vi har skype-samtal (som jag fick tjata mig till i helgen).

Den 17:e november har vi TR-förhandling igen. Hon har skickat över förslag jag inte fått ännu. Anledning till att hon gör så här är antagligen att jag vill ses i TR - vilket hon inte vill. Som en liten bestraffning liksom. Du köper inte mina förslag - då jävlas jag med dig. Den hon straffar är ju sonen.

Man undrar ju när gud börjar skippa rättvisa. Ikväll ska jag be aftonbön.

Kommentarer
Postat av: P

Då ber jag med dig...

2009-11-03 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0