Varför får inte sonen prata med sin pappa?

Mamman svarar:
1. Jag har tagit sprutan och jag tycker du ska ta sprutan för att skydda honom då han bara är 2 år och inte få ta den ännu.
Förstår inte varför det är så svårt? XXX sjukdomar har jag koll på! Det har dött ett helt friskt barn i grannkommunen.

2.  Våra advokater har inte kommit överens ännu ang. umgänget så du kan ju vänta tills det är klart.

Jag svarar:
Hej,
1. Det har varit svårt eftersom jag inte fått göra det. Men fick höra igår att de har släppt på nu. Är för övrigt sjuk - och gissningsvis så är det den grejen jag har nu.

2. Svar är på väg. Jag ska boka biljetter. Ungefärliga tider?

Du svarade inte på fråga 3. Kan jag inte ens få säga hej i telefonen… För XXX skull.


Mamman svarar:
1. Du får stå i kö som alla andra barnfamiljer. Men visst får du ta sprutan.
2. Jag vill vänta med att ok. biljetterna tills allt är färdigt och klart. Jag orkar inte med mera bråk etc. i Sthlm.


Jag svarar:

Hej igen,
men nu förstår jag inte vad du menar med bråk?

Vi måste ju boka biljetterna om vi ska få några. Ditt ombud har svar när som helst antar jag. Mailade mitt ombud för några timmar sen.

Men YYY, varför låter du inte XXX prata med sin pappa? Han måste ju längta ihjäl sig.






Kommentarer
Postat av: Marléne

Tänkte mest önska lycka till och hoppas att du snart får prata med din son, förstår inte heller varför det ska vara svårt att låta honom göra det.



Tänkte också påpeka att om du inte vill att man ska veta vad grabben heter så kika på bilden du lade ut med någon present på, där står (hans) namn, antar jag?

Lycka till!

2009-11-12 @ 13:26:12
URL: http://trottis.wordpress.com
Postat av: pappan.

tack. det hade jag faktiskt missat. nej, vill inte att hans namn ska förekomma. har minskat bilden så att det borde vara omöjligt att se.

2009-11-12 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0